Forum Ronaldo Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
2011 24 Hours of Le Mans

 
Odpowiedz do tematu    Forum Ronaldo Strona Główna » Off Topic Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat

2011 24 Hours of Le Mans
Autor Wiadomość
Vaneubden



Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 3

Post 2011 24 Hours of Le Mans Odpowiedz z cytatem
2011 24 Hours of Le Mans[img]//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/2011_Le_Mans_24_Race_01.jpg/250px-2011_Le_Mans_24_Race_01.jpg[/img]Nr 2 Audi prowadzi duet Peugeoty


2011 24 Hours of Le Mans(24 Godziny Le Mans 2011) Był79th Grand Prix of Endurance , a odbyło się 11a € "12 czerwca 2011 r. Circuit de la Sarthe , Le Mans , Francja, i ​​zorganizowany przez Automobile Club de l' Ouest ( ACO) . To byłatrzecia runda w 2011 Intercontinental Le Mans Cup, i była częścią Mistrzostw Świata lub Mistrzostw Międzynarodowych po raz pierwszy od 1992 roku , kiedy to część Mistrzostw Świata Sportscar . Wyścigu wzięło udział 249.500 widzów .
Audi Sport Team Joest Benoa ® t tra © luyer zdobył Audi swoje pierwsze pole position w ciągu pięciu lat , podczas gdy samochód Zespołu siostra zablokowany pierwszym rzędzie. Wczesne wypadków wyeliminować dwa z zapisów trzech Audi , alejedyny pozostały Audi R18 TDI z tra © luyer , Marcel Fa ¤ ssler i Andra © Lotterer odbędzie wyłączyć trio Peugeot 908s zastrzeżenia zwycięstwa o marżę 13,8 sekundy . Greaves Motorsport Zytek - Nissan wygrał LMP2 kategorię , Corvette Racing zapewnił sobie zwycięstwo w klasie GTE Pro i Larbre Compa tition © twierdził jeden- dwa wykończenie w kategorii Am GTE z Corvette i Porsche .
Rozporządzenie zmienia
2011 oznaczone pierwszych dużych zmian w przepisach w Le Mans od 2007 roku z istotnych zmian w obu kategorii Le Mans Prototype ( LMP) i kategorii Grand Touring ( GT) .
Nowy ACO przepisy stanowią , że obecne LMP1 samochody ( 2007a € " 2010 ) staną się nieaktualne, więc nowe prototypy musiałyby zostać utworzone. Silniki w LMP1 są podobne do silników w LMP2 przed 2010 ( maksymalne wielkości silnika są: 3.4 L ( 3400 cc) dla silników wolnossących , 2,0 L ( 2000 cc) dla turbodoładowanych silników benzynowych , 3,7 L ( 3700 cc) dla turbodoładowane silniki Diesla ).W 2011 samochody ścigał w sezonie 2010 w PNA - ukaranego przypadku może uczestniczyć , ale musi działać mniejsze ograniczników powietrza, mniejsze ciśnienie doładowania ( turbo i turbo diesel ) i mniejszy ogniwa paliwowego .
LMP2 silniki są ograniczone do tych, podobny do GT2 ; silniki muszą być oparte na produkcji ( maksymalne rozmiary silnika są : 5.0 L ( 5000 cc) dla wolnossących silników , 8 cylindrów maksymalne ; 3,2 L (3200 cc) dla silników z turbodoładowaniem , 6 cylindrów maksymalna ; silniki Diesla nie są dozwolone ) . LMP2 będą również koncentrować się na niższe koszty ,maksymalny cap dla LMP2 samochód zostanie ustawiony na â, ¬ 400.000 ( â, ¬ 325.000 do podwozia , â, ¬ 75000 do silnika ) . Lola Cars International zostałapierwszym producentem ogłosić dwa różne LMP2 samochodów,open B11/40 kokpit izamknięty kokpit B11/80 , BMW , Ford, Honda ( HPD ) , Jaguar , Nissan i Toyota silniki mogą być wyposażone w B11 / 40 .
Hybrydowe systemy układu napędowego pojazdu będzie szeroko akceptowane z nowych przepisów , które obejmują systemy energii kinetycznej ( KERS ; odzyskiwania nie push-to -pass systemy â € " KERS w LMP samochodów musi być aktywowana z pedału gazu ) , a także cztery koła ( non- pojazdy hybrydowe pozostaną dwa koła , w szczególności napęd na tylne koła ) . Wszystkie LMP samochody będą ważone w 900A Â kg ( 2000 lb ) . Ponadto nadwozia LMP musi mieć stylu Formuły statecznik pionowy na pokrywie silnika, aby zmniejszyć tendencję podnoszenia i takie " Rzut " w powietrzu awarii , takich jak 1999 wyścig z trzech incydentów przez Mercedes -Benz CLR ,najsłynniejszego jest przez Petera Dumbreck i 2008 1000 km dróg Monza katastrofie przez STA © phane Ortelli z Courage - Oreca LC70 .Była klasa GT2 staje się jedynym kategorii bazie produkcji w 2011 roku przemianowany na GT Endurance kategorii i będzie podzielony na dwie podklasy , GTE Amatorzy ( GTE Am) oraz GTE Professional ( GTE Pro) , z trofeum każdej klasy . W 2011 przepisy nie pozwalają na 2010 spec samochodów GT1 do udziału w klasie GTE Am , ale nigdy nie zostały wprowadzone.
Wpisy
Z budowy 56-gie dołu , który został zaprojektowany do 56. pozycji w 2010 wyścigu , będzie 56 miejsc dla 2011 wyścigu. W przeciwieństwie do 2010 roku, w 56. pit od 2011 r. nie będą przyjmowane do zwykłych LMP / GT konkurentów. ACO twierdzili , że będą akceptować 56-cie samochód z dowolnego miejsca poza wszystkimi PNA Regulaminu i każdej serii Le Mans -based, pod warunkiem, że ten pojazd w pytaniu pokazuje zastosowanie zielonych technologii przyjaznych dla środowiska .
Automatyczne zaproszenia
Automatyczne zapisy do 2011 24 -godzinnym Le Mans przyznano zespołom , które osiągnęły dobre wyniki w ubiegłym roku w 24-godzinnym wyścigu Le Mans , a także 2010 sezonów amerykańskiej serii Le Mans , Le Mans Series , Petit Le Mans, Azji le Mans Series i Intercontinental Le Mans Cup . Automatyczne zaproszenie otrzymał też zespół , który uzbiera najwięcej punktów w Michelin Green X Challenge, jako część serii Le Mans , na podstawie zużycia paliwa przez zawodników podczas każdej imprezy .
lista entry
W dniu 9 lutego 2011 r.,ACO wydany oficjalny wykaz wejścia 56 samochodów plus dziesięć rezerwatów .
W dniu 12 kwietnia ,drugi wpis Signatech w LMP2 został wycofany z listy zgłoszeń , promowanie ExtrĂŞme limité am Norma MP200P paryski z listy rezerwowej.
On May 16, wejście Highcroft Racing w LMP1 została wycofana z listy wejściowej . Zespół powołano się na brak wsparcia finansowego , jako przyczynę , podczas gdy w tym samym czasie ogłasza partnerstwo z Hondą i HPD przybył do końca.Kronos Racing Lola - Aston Martin został promowany do listy zgłoszeń .
Tak jak w poprzednim roku w Le Mans , dziesięć samochody zostały wybrane jako rezerwy . Te dziesięć są podzielone równo z pięciu LMPs i pięciu GTS. Zamiast pierwszego rezerwy zastępując samochód każdej klasieLMP cofania może być zastąpiony przez inny LMP isamo odnosi się do GTS. Poszczególne klasy w LMP i GT nie są traktowane w tym procesie . Pozycje rezerwowe są dodawane w kolejności podanej poniżej.
kwalifikacyjny
Chociaż Audi zebrał wiele zwycięstw w Le Mans 2011 był pierwszym rokiem , w którym Audi rozpoczęła się na biegunie w 2006 roku. Pomimo obniżenia zdolności do zaledwie 3.7l,nowe R18 i 908 udało się uruchomić kilka sekund szybciej niż oryginalny LMP1 diesel,Audi R10 TDI , który taktowany jest 2006 okrążenia 3:30.466 . Nowy prototyp kwalifikacjach prędkość jest szybsza niż Audi R10 w 2007 roku. Ponownie, pomimo zmniejszenia mocy ,nowy Peugeot 908 udało prędkość maksymalną 341Â kilometrów na godzinę , tylko 5a km / h mniej niż w ubiegłym roku Peugeot 908 HDi FAP o znacznie większej 5.5l V12 turbodiesel .
Kwalifikacje wynik[img]//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f4/2011_Le_Mans_24_Qualifying_03.jpg/220px-2011_Le_Mans_24_Qualifying_03.jpg[/img]GTE -Pro polesitter ,55 M3 BMW Motorsport


Klasy są liderzyśmiałyadjectiveśmiałyśmiałyboldodważnybravezuchwałyaudaciouswyraźnyclearstromysteepłobuzerskimischievousśmiałyboldśmiałyodważnyzuchwałypogrubieniebold.
wyścig[img]//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/2011_Le_Mans_24_Qualifying_01.jpg/220px-2011_Le_Mans_24_Qualifying_01.jpg[/img]2. Miejsce nr 9 Peugeot 908[img]//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/42/2011_Le_Mans_24_Qualifying_02.jpg/220px-2011_Le_Mans_24_Qualifying_02.jpg[/img]GTE -Am Nr 50 klasy wygranej Corvette z Labre Compa tition ©


Przed rozpoczęciemwyścigu zaczął , wiele zespołów już przyjęcie różnych strategii . Audi nie mógł zrobić R18 iść na zbiorniku paliwa przez ponad 11 okrążeń , więc postanowili handlować zużycia paliwa na rzecz szybkości i siły docisku . Peugeot 908 może działać 12 okrążeń na tym samym zbiorniku , głównie ze względu na swoją konstrukcję niskiego oporu . 1 -lap deficyt w zużyciu paliwa , że Audi nie oznaczało , że musieli wykonać dwa kolejne ponad pit stopy w okresie 24-godzinnym . To też zmusił ich do pracy, średnio co najmniej 0,5 sekundy na okrążeniu szybciej niż Peugeot , aby skutecznie konkurować z 908s . To było historycznienaprzeciwko , jak Audi samochody wygrał 2008 i 2010 wyścigach przez niezawodność, zużycie paliwa i zużycie opon , mimo szybkiego tempa wydajności Peugeota .
W ciągu pierwszej godziny wyścigu,Audi R18 # 3 samochód napędzany Allan McNish uderzył w barierę i przewrócił się w pobliżu Mostu Dunlop po kolizji z nr 58 klasie GTE Pro Ferrari 458 Italia, napędzany przez Anthony Beltoise , po nim nie wrócił na tor z pit lane i mijał wolniej Ferrari tuż po moście Dunlop . McNish rozpoczęto piąty na starcie i przy drugim okrążeniu i został uruchomiony drugi . Katastrofa była ciężka i rzucił Audi w powietrze po uderzeniu w barierę awarii poza żwiru pułapkę. Audi zostało skutecznie zniszczone , ale McNish odszedł od wypadku , natomiast Beltoise po pomoc , wrócił na tor z jego samochód ma uszkodzenia nadwozia . BMW M3s zmagali się z problemami przyczepności i do czasuosiągnięcia field Dunlop Bridge, Gavin w # 74 Corvette już przejęła inicjatywę klasy .Wczesny okres samochód bezpieczeństwa z wypadku McNish dał Gavin znaczną przewagę nad resztą pola GTE , i od tego momentu na # 74 Corvette otworzył swoją przewagę do pełnego okrążenia. # 2 Audi , tymczasem miał już z powrotem jednego deficytu pitstopu i nadal prowadząc Peugeoty . Łączne 04:46 godziny okresów samochodu bezpieczeństwa w całym wyścigu ostatecznie zanegowane Peugeot miał żadnej przewagi nad Audi na zużycie paliwa.
Osiem godzin w wyścigu ,Audi R18 # 1 samochód uderzył w inny masowego wypadku podczas regat Joest po nawiązaniu kontaktu z# 71 Ferrari , podczas gdy stara się przekazać w szybkim odcinku Mulsanne i rogi Indianapolis, ale znowu był kierowca Mike Rockenfeller w stanie odejść od katastrofy . Po wypadku ,wyjechał samochód bezpieczeństwa przez ponad 2 godziny z powodu ogromnej szkody wyrządzone barier z katastrofy . Po raz pierwszy w historii w Le Mans ,samochód bezpieczeństwa dostał mało paliwa i musiał zostać zastąpiony â € " był zobowiązany do kierowania się tak szybko , jak to możliwe , aby utrzymać ciśnienie samochody rasy" opony, ale w ten sposób znacznie zwiększyć własne zużycie paliwa.
O świcie , Jan Magnussen w # 74 Corvette zbudował przewagę z 2 okrążeń ponad 2. umieszczonego GTE samochód,# 51 AF Corse Ferrari . Jednak , o 8 rano , stracił przyczepność wychodzi z Porsche Curves i zderzyła się z # 63 Proton Competition Porsche . Oba samochody były natychmiast się z wyścigu . Z 7 godzin do pracy,51 AF Corse Ferrari był z powrotem w czołówce, więcej niżlap wyprzedza # 73 Corvette . Kiedyutwór stał się wilgotne późno w wyścigu , choćCorvette czasem zyskał ponad 2 sekundy na okrążeniu na Ferrari. Kierowcy Corvette także robi potrójne przejazdów , natomiast AF Corse Ferrari tylko double stinted .PomimoCorvette konieczności pit dwa razy więcej z powodu gorszej gospodarki paliwowej, # 73 Drużyn całkowite czasy pit stop był do 02:55 szybciej niż samochód Corse AF. To, w połączeniu z ich korzyść tempo było na tyle, na Corvette na objęcie prowadzenia . Antonio Garcia podjęła ostateczną normę i przyniósł nr 73 do mety skutecznie pierwszej GT2 Corvette Le Mans zwycięstwo klasy .
Ołów Audi i Peugeot opakowanie nie były daleko od siebie . Okazało się, że podczas gdyAudi R18 nie można uruchomić w miarę Peugeot na zbiorniku paliwa , jego opony mogą trwać 4 przejazdów , natomiast908 -tych może trwać tylko 3 ,wynika bezpośrednio z konstrukcji niskiego oporu . Wszystkie 4 samochody były wyprzedzając się nawzajem pitstop po postoju . Obliczenia dla cykli Pitstop wykazała przewagę samochodu Peugeot # 7 , ale ta została zanegowana , gdy Alexander Wurz zderzył się z barierami w Indianapolis, upuszczając nr 7 z powrotem 3 okrążeń . Po zaciętym boju w ciągu ostatnich kilku godzin wyścigu,losy wyścigu przyszedł do końcowych pit stopów . Andre Lotterer w # 2 R18 miał wystarczająco dużą przewagę , że był w stanie zmierzyć , nie tracąc pozycję ścieżki do Peugeoty . Audi miał http://www.aboutus.org/skarpetkowo.pl 40 sekund po jego ołów przedostatni postój , ale zaczął się rozwijać powoli przebijać . Na to, co powinien byłostatni pit stop na paliwo , Audi została zmuszona do zmiany opon , jak również, a Peugeot przyniósł samochód Szymona Pagenaud w # 9 w na tylko paliwo. Audi # 2 przystankiem był już jednak Lotterer jednak opuścił pit lane tylko sekundy wyprzedzając Peugeota na Pagenaud za . Na świeżych opon , Lotterer był w stanie wyrwać się stopniowo i przekroczył linię mety zaledwie 13,854 sekund przed Pagenaud . Final lap był pierwszym pełnym wyścigów prędkość końcowa lap (w przeciwieństwie dotradycyjnych inscenizacji foto- wykończenie ) od tego wyścigu z 1969 roku , ze względu na małą szczelinę pomiędzy dwoma wozami ołowiu , a wyścig był 4. najbliżej w historii z Le Mans 24 Hours . Tradycyjny macha flagi przez marszałków utwór na ostatnim okrążeniu został również zmieniony z powodu tempa na ostatnich okrążeniach , więcceremonia nie była postrzegana aż kolanach spowolnienia .
Zwycięstwo było dziesiąty Audi w wyścigu , drugi w całości za szesnaście zwycięstw Porsche i wyprzedza Ferrari dziewięć . Po wyścigu , tra © luyer powiedział, że " [i ] t jest absolutnie fantastyczne , aby wygrać jak to [...] Trzeba dobrych przeciwników do wielkiego zwycięstwa . Z Peugeot , mieliśmy rywali , którzy byli naprawdę silny . " Bourdais , który jechał drugi samochód, miejsce , powiedział, że " [w] e zostali pobici przez zawodnika silniejszego niż my [ ...] Audi opracowała wysoce niezawodny i szybki samochód. Zdecydowaliśmy się pracować na wiarygodności .Celem jest spełniony , ale brakowało nam przez 13 sekund na mecie. "
wynik Race
Zwycięzcy klas są oznaczoneśmiałyadjectiveśmiałyśmiałyboldodważnybravezuchwałyaudaciouswyraźnyclearstromysteepłobuzerskimischievousśmiałyboldśmiałyodważnyzuchwałypogrubieniebold. Samochody niedopełnienia 70% dystansu zwycięzcy ( 249 okrążeń) są oznaczone jako nie sklasyfikowane ( NC) .

_________________
http://www.semrush.com/info/www.kaeser.pl/
Wto Lip 23, 2013 15:49 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger Nazwa Skype
Reklama







Wto Lip 23, 2013 15:49
valenz
Weteran


Dołączył: 11 Maj 2018
Posty: 33289

Post Odpowiedz z cytatem
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244ku5244
ku5244ku5244
Wto Maj 22, 2018 00:20 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Wto Maj 22, 2018 00:20
Wyświetl posty z ostatnich:    

Odpowiedz do tematu    Forum Ronaldo Strona Główna » Off Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Ronaldo  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online