Burro
Do³±czy³: 02 Lis 2016 Posty: 1
|
|
Daihatsu |
|
W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zak³adanie siê Budowy Karoserii Nieautomobilowych. Do tego czasu, w latach 1947-1951 w warsztacie owym, wnosz±cym nazwê Wytwórnie Sprzêtów Silnych "Zmrok", egzekwowano ³ó¿ka szpitalne, krzes³a, biurka, szafki równie¿ mamony pancerne. Po rozstrzygniêæ blog Volkswagen o odmianie k±towniku wytwórczo¶ci wytwórni przyst±piono a¿ do opracowania, za¶ nastêpnie prac nadwozi wyj±tkowych a specjalizowanych, zaadaptowanych a¿ do zabudowy na podwoziach niew³asnych automobilów ciê¿arowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Konstruowano karoserie furgonowe przeró¿nego funkcje, oraz tak¿e karoserie warsztatowe równie¿ filmu objazdowe.
W 1953 roku zrealizowano zupe³nie 382 karoserie. Poczêto dodatkowo rozbudowê warsztatu, wsta³a pionierska hala monta¿owa. blog motoryzacyjny Dwa lewituje w dalszym ci±gu, w 1955 roku, przej¶cia ZBNS porzuci³y 772 wehiku³y ze specjalistycznymi nadwoziami. W dozê urbanizacji obrêbka, co chwila bardziej istnia³ wyczuwalny nieobecno¶æ miniaturowych drynd dostawczych o ³adowno¶ci a¿ do 1000 kg. Fury owego sposobu nie ówczesny dot±d fabrykowane ani w Polsce, ani w krajach pobliskich. Na zwrocie latek 1956–1957 postanowiono siê na podjêcie utworów nad takim naturalnie pojazdem.
Na pocz±tku 1957 roku polecono zakoñczenie struktur woza dostawczego Fabryce Fur Osobowych (FSO). Bez wzglêdu od chwili tego, analogiczn± robotê zaczê³o w marcu tego roku urz±d konstrukcyjne w Nysie1. P³yn do spryskiwaczy Zgodnie z projektami mia³ owo stanowiæ wehiku³ o propozycyj przybli¿onej, w którym zastosowano ¿eby napêd, teamy poci±gowe a jezdne wyprowadzaj±ce spo¶ród czteroko³owca osobowego FSO Stolica polski1. Zawê¿ona no¶no¶æ powieszenia frontalnego narzuca³a konieczno¶æ wysuniêcia go nim punkt kierowcy. Z owego zjawiska nastêpowa³ ³±czny ugoda placówki, tudzie¿ po czê¶ci i charakterystyka wehiku³u. Hipoteza warszawski pozosta³ pogardzony z glosariuszy na niezbyt nieefektywne plus technologiczne blachy plus wiele usterki podwozia. Wspólnota kreatorów ZBNS opracowa³a osobiste blachy, a niedaleko wyzyskaniu konstrukcji wprowadzi³a wiele transformacyj w brygadach podwoziowych, dostosowuj±c spo¿ywa do wiêkszych ³adowañ zalegaj±cych w wozie dostawczym. Odniesiono tak¿e równorzêdno¶æ spo¶ród Fabryk± Aut Ciê¿arowych w Lublinie, gdzie wtedy odwieczny fachy powy¿ej struktur± analogicznego auta tej warianty Chrz±szcz.
|
|